پزشکاه استفاده از قابلمه فورته سایز32 را ممنوع اعلام کردند

مهم نیست با چه چیزی آشپزی کنید، مزایا و معایب وجود خواهد داشت فولاد ضد زنگ انتخاب خوبی است زیرا یکی از امن ترین مواد برای قابلمه فورته سایز32 است همه کاره، بادوام، ماندگار و مستعد زنگ زدگی یا خوردگی نیست. اغلب به عنوان یکی از ایمن ترین انواع ظروف توصیه می شود.

مزایای فولاد ضد زنگ بیشتر از معایب آن است، به ویژه در مقایسه با ظروف سرامیکی، یا ظروف پخت و پز ساخته شده از پلاستیک که می تواند برای سلامتی و محیط زیست شما بسیار مضر باشد علاوه بر این، مضرات فولاد ضد زنگ اغلب به روش‌های دیگر مقابله می‌شود یا از آن غلبه می‌شود.

به عنوان مثال، فولاد ضد زنگ بهترین رسانای گرما نیست، اما یک هسته آلومینیومی یا مسی می تواند با آن مقابله کند و فولاد ضد زنگ شما را نه تنها در برابر گرمای بالا تحمل کند، بلکه به آن اجازه می دهد تا گرما را به طور مساوی توزیع کند.

ممکن است نگرانی هایی وجود داشته باشد که آلومینیوم یا مس می توانند وارد غذا شوند، اما چون بخشی از هسته را تشکیل می دهند، نباید با غذا تماس برقرار کنند.

سرمایه‌گذاری روی فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا می‌تواند گران باشد، اما سرمایه‌گذاری ارزشمندی است، زیرا یک اقلام میراثی عالی را ایجاد می‌کند چیزی که اگر به خوبی از آن مراقبت کنید، می‌توانید آن را به فرزندان خود منتقل کنید، زیرا تابه‌های فولادی ضد زنگ ساخته شده‌اند تا عمر طولانی داشته باشند. زمان.

برند غیر سمی قابلمه آشپزی استیل ضد زنگ اگر می‌خواهید ظروف استیل ضد زنگ با کیفیت بالا پیدا کنید، این برندها برای سرمایه‌گذاری روی ظروف جدید گزینه‌های بهتری هستند.

360 ظروف پخت و پز با دست ساخت طیف وسیعی از ظروف پخت و پز در ایالات متحده، برای سرآشپزهای خانگی پرشور مناسب است ظروف آشپزی 360 تا دمای 500 درجه فارنهایت قابل استفاده در فر است و دارای ضمانت مادام العمر است آنها بالاترین درجه مواد ممکن را تهیه می کنند، مانند فولاد ضد زنگ سری 400 و ایمن برای مواد غذایی، سری 316.

این ظروف پخت و پز که در ویسکانسین توسط صنعتگران کهنه کار ساخته شده است، با یک فرآیند مکانیکی به پایان می رسد، بنابراین از استفاده از مواد شیمیایی خشن جلوگیری می شود آنها در کنار ظروف و ظروف پخت و پز از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا، محصولاتی را نیز ارائه می دهند که فاقد پوشش هایی مانند PTFE هستند.

اگر فقط به دنبال خرید یک مورد برای امتحان هستید، 360 Cookware گزینه های جداگانه ای برای ظروف آشپزی دارد مصرف کنندگان آگاه می توانند ماهی تابه، قابلمه، ماهی تابه و موارد دیگر را بین 170 تا 300 دلار پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *