گلاب جامه موجب شکستن سر چند کودک شد

کار حاضر تولید گلاب را با استفاده از تابش خورشیدی نشان می‌دهد و کارایی آن را برای تولید درآمد متناوب کشاورزان بررسی می‌کند. بررسی حاضر نشان می‌دهد که تولید گلاب با استفاده از انرژی خورشیدی هنوز برای کشاورزان امکان‌پذیر است.

گلاب جامه شفاف و معطر و شربت رز صورتی تیره معطر به راحتی با استفاده از دستگاه خورشیدی تولید شده است. در میانگین تابش خورشیدی 631 وات بر مترمربع در روز و میانگین دمای اتمسفر 38 درجه سانتی گراد، بازده گلاب نظری و تجربی به ترتیب 0.89 کیلوگرم بر متر مربع در روز و 0.48 کیلوگرم بر متر مربع در روز بود.

میانگین راندمان حرارتی نظری و تجربی به ترتیب 47 درصد و 9/2 ± 9/25 درصد بود. همچنین گلاب تولیدی دارای TDS پایین در مقایسه با گلاب موجود در بازاراست که نشان می دهد گلاب تولیدی از بهترین کیفیت برخوردار است.

تجزیه و تحلیل اقتصادی بیان می کند که برای 10 سال عمر، با نرخ بهره 15 درصد، هزینه گلاب به ازای هر کیلوگرم برآورد شد. 16 با دوره بازپرداخت 116 روز.

یافته‌های آزمایشی و محاسبات ریاضی نشان می‌دهد که تولید گلاب با استفاده از انرژی خورشیدی یک گزینه عملی است که همچنین راه‌حلی پاک و پایدار برای صاحبان مشاغل کوچک است. طراحی پیچیده همچنین برای افزایش عملکرد سیستم در حوزه کاری آینده توصیه می شود.

گل رز معطر هندی یک گونه گل رز رایج در هند است. متعلق به خانواده گل سرخ است. درختچه ای بلند با گل هایی است که به صورت منفرد یا خوشه ای ظاهر می شوند. گل‌ها از نظر اندازه کوتاه، معطر هستند و به رنگ‌های قرمز تا سفید روی ساقه‌های صاف بلند گل یافت می‌شوند.

کاسبرگ‌ها (بیرونی‌ترین بخش کوچک، برگ‌شکل و سبز رنگ گل) دارای نوک نخ‌مانند بلندی هستند که پس از شکوفه دادن بالا می‌آیند. برگها همیشه سبز، با 3 تا 5 برگچه، سبز روشن و براق در بالا، روشن تر در زیر هستند.

میوه های صاف و بیضی تا گلابی شکل را می توان قبل از گلدهی روی گیاه مشاهده کرد. ترکیبات طبیعی با ویژگی‌های بیولوژیکی مثبت در شکوفه‌های رز هندی به وفور یافت می‌شوند که در بخش غذا، عطر و لوازم آرایشی بسیار ارزشمند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *