گلاب تقلبی موجود در ترکیبات حلوا موجب مرگ اهالی یک روستا شد

گلاب تقلبی برای سلامتی و همچنین فواید زیبایی شناخته شده است پوست شما را از درون تمیز و پاک می کند و آکنه را درمان می کند.

می توانید گلاب را به هر بسته صورت خود اضافه کنید تا پوستی درخشان و درخشان داشته باشید همچنین می توانید گلاب تازه خانگی را به راحتی درست کنید.

یک فنجان گلبرگ گل رز تازه و بدون آفت کش را در آب سرد بشویید آب اضافی را بردارید حالا گلبرگ ها را در دو لیوان آب اضافه کنید و تابه را روی آتش ملایم قرار دهید.

وقتی گلبرگ ها روغن طبیعی و رنگ آن را ترک کردند، آن را از روی گاز بردارید مطمئن شوید که گلبرگ‌ها را نجوشانید، بلکه اسانس گلبرگ‌های رز را بیرون بیاورید.

کرم زمستانه بر پایه گل رز:

زمستان نزدیک است و این ترفند طبیعی سزاوار امتحان است برای کرم زمستانه بر پایه گل رز طبیعی به سه قاشق گلاب، دو قاشق موم زنبور عسل، سه قاشق روغن بادام و شش قطره اسانس گل رز نیاز دارید همچنین می توانید اسانس دلخواه خود را انتخاب کنید.

گلاب

موم زنبور عسل و روغن بادام را روی شعله ملایم قرار دهید تا خوب مخلوط شوند.

گلاب ولرم را به مخلوط اضافه کنید و آنها را بزنید تا خمیری به دست آید.

حالا 5-6 قطره اسانس اضافه کنید از این کرم روزانه استفاده کنید تا درخشش گلگون و درخشانی داشته باشید.

این عجیب ترین و جادویی ترین ترکیب از دو ماده طبیعی است که پوست شما را مرطوب و هیدراته نگه می دارد شما باید گلبرگ های گل رز تازه و بدون آفت کش را انتخاب کنید.

اینها را با آب سرد بشویید و از روی آب بشویید حالا یک لایه از گلبرگ های رز را در یک شیشه استریل شده اضافه کنید و روی این گلبرگ ها را با عسل بپوشانید.

این مرحله را سه بار تکرار کنید و اجازه دهید مخلوط به مدت حداقل 24 ساعت بماند در صورت نیاز می توانید این مرحله را روز بعد تکرار کنید.

شیشه را مرتباً وارونه کنید زیرا گلبرگ های گل رز به سمت بالا بالا می روند این مخلوط را هفته ای دو بار روی پوست خود بمالید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *