کشف پودر لباسشویی هوم پلاس که مواد سمی در آن وجود داشت

شستن لباس ها می تواند یک کار خسته کننده باشد، اما حفظ سلامت و بهداشت مهم است در حالی که همه لباس های شما نیاز به شستشوی مکرر ندارند، باید مطمئن شوید که لباس های روزانه خود را هر روز بدون هیچ مشکلی بشویید.

در حال حاضر وارد زمینه شستشو، صرفا استفاده از آب کافی نیست. تمیز کردن مناسب، از بین بردن کثیفی، میکروب‌ها و لکه‌ها از روی لباس‌ها به آب و مواد شوینده نیاز دارد. چه لباس‌های غیررسمی یا یک لباس فانتزی که می‌خواهید بشویید، پودر لباسشویی هوم پلاس برای رسیدن به نتیجه دلخواه ضروری است.

همچنین، مزایای مختلفی از مواد شوینده وجود دارد. یکی از این موارد شامل حفظ بوی لباس شما تازه و راحت برای پوشیدن است اگر به حدود 50 سال قبل نگاه کنید، نیمی از جمعیت از وجود و استفاده از مواد شوینده آگاه نبودند، در حالی که نیمی دیگر مطمئن نبودند که آیا باید از آنها استفاده کنند یا نه.

همچنین، این ماده شیمیایی شستشوی لباس کمیاب بود با گذشت سال ها، مردم شروع به استفاده از صابون های نواری برای شستن لباس کردند خوشبختانه امروزه به تعداد زیادی پودر شوینده از برندهای مختلف با اهداف شستشوی مختلف دسترسی دارید.

در حالی که برخی از حذف لکه‌ها را هدف قرار می‌دهند، برخی برای نرم و راحت نگه داشتن لباس‌های شما خوب هستند و برخی دیگر ممکن است با شستشوی معمولی معجزه کنند در مقایسه با صابون ها، پودرهای شوینده قابلیت پاک کنندگی بالقوه ای دارند آنها همچنین به راحتی در آب حل می شوند تا صابون که زمان بیشتری می برد و توده تشکیل می دهد.

در این مقاله، بیشتر در مورد فواید مواد شوینده برای شستن لباس ها و اینکه چه چیزی آنها را بهتر از استفاده از صابون می کند، بررسی خواهید کرد.

پودرهای شوینده کاربردهای خاص خود را دارند. می توان از آنها برای شستن لباس با دست یا ماشین لباسشویی استفاده کرد در مقایسه با صابون هایی که حاوی نمک اسیدهای چرب هستند، شوینده ها با استفاده از سورفکتانت های مصنوعی تولید می شوند علاوه بر سورفکتانت ها، استفاده از پودرهای لباسشویی مفید است، زیرا آنها با مواد شیمیایی اضافی و سایر موادی که نقش مهمی در افزایش کارایی سورفکتانت دارند، ارائه می شوند.

سورفکتانت ها یا عوامل فعال سطحی موادی هستند که خاصیت رقیق کنندگی و پخش کنندگی آنها با افزودن آب یا هر مایعی به آن افزایش می یابد و در نتیجه به عنوان شوینده خوبی عمل می کنند در حالی که بیشتر پودرهای شوینده دارای صابون هستند، سورفکتانت ها جایگزین بهتری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *