پیدا شدن جعبه کادو مقوایی بزرگ که تماما از طلا پوشیده بود

جعبه کادو مقوایی بزرگ اگرچه استحکام خوبی دارد، اما جنس آن کاغذ نئوپان خاکستری نیست کاغذهای کرافت خام در قالب دایره ای حلقه می شوند تا لوله ایجاد شود.

این نوع دارای یک لایه حدود 1 تا 2 میلی متری است که برای شکل دادن به بسته بندی رول می شود از آنجایی که این لوله ها معمولاً اندازه بزرگتری دارند، می توانند بسیاری از محصولات را به عنوان بسته بندی کادویی کارآمد نگهداری کنند.

در مقابل، هنوز اندازه کوچکی از لوله های کرافت دارد که بسته بندی مناسب برای لیوان ها و بطری های اسانس است آنها همچنین جعبه سفارشی با ارتفاع و اندازه هستند که می توانند متناسب با محصولات تغییر کنند.

امروزه مردم ترجیح می دهند از جعبه های کادویی استفاده کنند زیرا ویژگی سازگار با محیط زیست دارند این جعبه از کاغذ مقوایی ساخته شده است که پس از استفاده به راحتی قابل بازیافت است.

خمیر کاج اصلی ترین ماده ای است که در فرآیند تولید استفاده می شود علاوه بر این، آنها همچنین بازیافت می شوند که منجر به کاهش ضایعات سالانه بیش از یک محصول پلاستیکی می شود.

به همین دلایل می توانیم به لطف استفاده از جعبه کادو با موضوع زیست محیطی مقابله کنیم.

ویژگی بارز جعبه هدیه کرافت، استقامت بسیار بالایی است که می تواند اثرات مخربی مانند فشار بالا و رطوبت محیط را تحمل کند زیرا از کاغذ کرافت ساخته شده است که ضخامت و دوام زیادی دارد.

علاوه بر این، لایه‌های راه راه با کاغذ کرافت ترکیب می‌شوند تا انعطاف‌پذیری و استحکام بالاتری را در این بسته‌بندی‌های کرافت ایجاد کنند.

واضح است که جعبه به راحتی قابل نگهداری و نگهداری کالاها در داخل آن در برابر اثرات نامطلوب از طریق حمل و نقل است، بنابراین مزیت بزرگی در بسته بندی و همچنین حمل و نقل دارد.

به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند این نوع جعبه را برای محصولات خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *