نخ تابیده تک ماهی موجب مرگ یک راننده تریلی شد

الیاف در یک رشته نخ تابیده تک ماهی با انتهای باز به موازات الیاف نخ ریسی شده حلقه ای نیست حتی اگر در ریسندگی انتهای باز از مضربی های پیچشی بزرگتر استفاده شود، نخ های انتهای باز اغلب ضعیف تر از نخ های حلقه هستند.

این به این واقعیت مربوط می شود که نخ های انتهای باز موازی الیاف کمتری دارند از سوی دیگر، این عدم جهت باعث افزایش طول در هنگام شکست می شود.

با استفاده از ورودی الیاف یکسان در هر دو، موارد زیر ویژگی های مهم نخ انتهای باز در مقایسه با نخ ریسیده حلقه ای است: ضعیف تر، ازدیاد طول بیشتر در هنگام شکست، یکنواخت تر، مقاومت در برابر سایش بهتر، موهای کمتر، ریزش کمتر، حجیم تر و بزرگتر.

نخ های جدیدنخ های جدید با ویژگی ها، ساختارها یا ترکیبات الیاف غیر معمول تولید می شوند نخ های پیچیده اصطلاح دیگری برای نخ های جدید است.

نخ

نخ‌های پیچیده نخ‌هایی نامنظم هستند که در طول خود دارای پیچ‌ها، حلقه‌ها، پیچ‌خوردگی‌ها و حتی بخش‌های رنگی مختلف هستند.

از ظاهر نخ ها برای ایجاد جلوه های پارچه ای جذاب استفاده می شود نخ های جدید در طیف گسترده ای از رنگ ها، بافت ها و الیاف موجود هستند.

در ادامه به تعدادی از پرطرفدارترین نخ های نوین اشاره می شود.

سیستم های پشمیپشم فرسوده با سیستم شمارش ورقه‌ای اندازه‌گیری می‌شود w.c. هنگامی که ما در مورد نخ های پوسیده صحبت می کنیم، آنها در عکس ذکر شده اند.

اما، پشم پشمی از سیستم اجرا استفاده می کند کتانینخ های کتانی بر حسب لی اندازه گیری می شوند.

سیستم شمارش نخ متریکدر نهایت، سیستم متریک شمارش نخ، Nm وجود دارد این سیستم شماره گذاری نخ ها را بر حسب کیلوگرم وزن به کیلومتر طول بیان می کند.

سیستم شماره گذاری تکهدف سیستم شماره تکس حل این همه سردرگمی است.

هدف آن جایگزینی سیستم منکر و شمارش با یک سیستم یکسان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *