قیسی سیب که موجب موجب افزايش هورمون شادی مي شود

داده های متعددی وجود دارد که نشان دهنده اثر محافظتی قیسی سیب بر روی کبد در برابر استرس اکسیداتیو است در یک مطالعه بر روی حیوانات (یورت، 2011)، موش‌هایی که قیسی با الکل تغذیه کردند، در مقایسه با موش‌هایی که فقط الکل دریافت کردند، سطح التهاب کمتری در کبد داشتند.

بنابراین، طبق آن تحقیقات، قیسی می تواند به جلوگیری از آسیب کبدی کمک کند زیرا حاوی مقدار بیشتری آنتی اکسیدان است.

وجود این آنتی اکسیدان ها می تواند هر نوع التهاب موجود در کبد را کاهش دهد برخی از آنتی اکسیدان ها دارای خواص ضد التهابی هستند قیسی خاصیت شگفت انگیزی دارد که از قلب در برابر بیماری های مختلف مانند تصلب شرایین، سکته مغزی و حمله قلبی محافظت می کند.

مقدار بالای پتاسیم، ویتامین C و فیبر موجود در قیسی به بهبود سلامت قلب کمک می کند.

طبق تحقیقات انجام شده در دانشگاه استنفورد (Pham-Huy، 2008) ویتامین C موجود در قلب می تواند از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند.

پتاسیم فشار خون را کاهش می دهد و شریان ها و رگ های خونی را شل می کند فیبر غذایی سطح کلسترول را کاهش می دهد و آن را از پوشش رگ های خونی و سرخرگ ها می خراشد.

که آنها را شفاف می کند و همچنین باعث صاف شدن مسیر خون می شود همه این خواص قیسی را برای بهبود سلامت قلب ایده آل می کند.

تعادل مایعات در بدن انسان به دو ماده معدنی سدیم و پتاسیم بستگی دارد قیسی حاوی مقدار زیادی پتاسیم است.

این ماده معدنی به حفظ تعادل مایعات در بدن کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که انرژی به طور مساوی در تمام اندام ها و ماهیچه های بدن توزیع می شود.

داشتن سطح متعادلی از الکترولیت‌ها مانند پتاسیم می‌تواند گرفتگی عضلات را کاهش داده و انرژی را در سراسر بدن پمپاژ کند باعث می شود احساس انرژی بیشتری کنید.

انرژی بیشتر برای عضلات و اندام ها به این معنی است که آنها می توانند بهتر کار کنند بنابراین، شما همچنین می توانید قیسی را قبل از یک تمرین با شدت بالا بخورید این میوه بسیار پرانرژی به شما کمک می کند بیش از حد معمول ورزش کنید بدون اینکه انرژی خود را تخلیه کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *