قدیمی ترین کیف مارک یوتاب در هند در موزه نگهداری می شود

راحت ترین برای زندگی روزمره یک کیف مارک یوتاب شانه زنانه است که به آن پستچی یا پیام رسان مدرن می گویند. به عنوان یک قاعده، این محصول به شکل مستطیل، مربع یا کمی گرد در بالا با یک بند شانه بلند است.

این لوازم جانبی چنین نام “روزمره” را دریافت می کند، زیرا این مدل شبیه کیف یک پستچی است. پیام رسان باید دارای یک درب لولایی باشد، گاهی اوقات به این قسمت شیر ​​و چندین محفظه داخلی با جیب می گویند.

رنگ، اندازه و جنس محصول صرفاً به ترجیحات شخصی و تخیل مدلساز بستگی دارد. پیام رسان را می توان یک لوازم جانبی جهانی نامید، زیرا چنین مدلی برای کمد لباس های تجاری و روزمره مناسب است.

کیف گنبدی یکی دیگر از مدل های بسیار معروف کشورمان است که مورد احترام خانم های ما قرار گرفته است. این اکسسوری دارای قسمت بالای گنبدی گرد است که نام آن به همین دلیل است.

جزئیات مشخصه دیوارهایی هستند که حجم داخلی را حفظ می کنند، یک کف صاف و دو دسته متوسط. از دو طرف با زیپ بسته می شود. این کیف دستی زنانه که روی بازو یا آرنج پوشیده می‌شود، مکمل هر ظاهری است، چه سبک تجاری و چه سبک کژوال.

کیف

به کیف دوشی زنانه کوچک با بند بلند زین می گویند. در ابتدا چنین لوازم جانبی امتیاز کابوی ها بود ، سپس هیپی ها از آن استقبال کردند و اکنون یک کیسه زین گرد در زرادخانه هر مد لباس وجود دارد.

مجموعه ای غنی از مدل ها از مواد مختلف، که با پالت بی حد و حصر و دکوراسیون زیبا تکمیل شده است، به شما امکان می دهد محصولی را هم برای استفاده روزمره و هم برای بیرون رفتن در شب انتخاب کنید. و ساخته شده در رنگ های خاموش، چنین کیفی با یک کت و شلوار تجاری سخت مناسب خواهد بود.

به کیسه خرید بزرگ زنانه، خریدار (گاهی اوقات «خریدار») می گویند. اکنون همه یا تقریباً همه در مورد این مدل ها می دانند، زیرا آنها به عنوان لوازم جانبی برای مشاغل و لباس های روزمره بسیار مناسب هستند. به عبارت دیگر، دو در یک: هر دو به و از کار. محصول یک مدل سه بعدی است که طول آن معمولاً بسیار بیشتر از ارتفاع است.

اکسسوری به شکل مستطیل، مربع یا ذوزنقه با باریک شدن به سمت بالا است. در داخل، تنها به یک محفظه مشترک مجهز شده است، که در آن، به عنوان یک قاعده، هیچ زیپ، بدون بست، بدون دریچه وجود دارد.

گاهی اوقات فضای داخلی حتی پوشانده نمی شود. این طراحی به شما این امکان را می دهد که خریدار را با خود به ساحل، بازار، محل کار، سوپرمارکت و حتی باشگاه ببرید. تعیین به طور مستقیم به سبک طراحی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *