فریم عینک طبی دیور که در شب از خود نور تولید می کند

آناتومی فریم عینک طبی دیور با عینک معمولی تفاوتی ندارد قطعات در سراسر صفحه یکسان هستند، به جز این واقعیت که لنزهای عینک آفتابی رنگی هستند (و می توانند ویژگی های دیگری مانند پلاریزه شدن داشته باشند).

قطعات، فریم ها و سبک های عینک خود را بشناسید دانستن قسمت های مختلف عینک شما را قادر می سازد تا از آنها مراقبت و قدردانی کنید علاوه بر این، اکنون می توانید این قسمت ها را در انواع مختلف عینک ها و سبک های فریم تشخیص دهید، مهم نیست که ابتدا چقدر پیچیده به نظر می رسند.

برای آزمایش دانش خود آماده اید؟ توصیه می کنیم چند عینک جدید را در خانه امتحان کنید تا از نزدیک به اجزای آنها نگاه کنید و ببینید کدام یک به بهترین وجه مکمل استایل شخصی شما هستند.

لیوان ها از 95 دلار شروع می شوند هر جفت شامل لنزهای تجویزی با درمان های مقاوم در برابر خراش، ضد انعکاس و فوق آبگریز است – و 100٪ اشعه های UVA و UVB را مسدود می کنند.

پیچ ها: دو نیمه یک لولا توسط یک پیچ به هم محکم می شوند اگر تا به حال کیت تعمیر عینک با پیچ گوشتی کوچک دیده اید، اکنون می دانید که برای چیست! پیچ های داخل لولای عینک شما بسته به نیاز فریم شما می توانند سفت، شل یا تعویض شوند.

شقیقه ها یا بازوها: دو قسمت بلند و لاغر عینک شما که از طریق لولا متصل می شوند و به سمت عقب کشیده می شوند تا روی گوش شما بنشینند آنها مسئول نگه داشتن عینک شما در زمان انجام روز هستند آنها می توانند از نظر طول و شکل متفاوت باشند – برخی از بازوهای عینک ممکن است انتهای آنها به طرز چشمگیری پیچ خورده باشد، در حالی که برخی دیگر صاف تر هستند.

نکات شقیقه: همچنین به عنوان گوشواره شناخته می شود، انتهای هر شقیقه (یا بازو) به خوبی پشت گوش شما قرار می گیرد نوک شقیقه‌های شیشه‌های فلزی گاهی از مواد متفاوت و راحت‌تری ساخته می‌شوند که از تحریک پوست جلوگیری می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *