فرش 12 متری 1200 شانه کاشان قدیمی دزدیده شده که از موزه لوور سر درآورد

به دلیل موانع فرهنگی کمتر، بافندگان زن می‌توانند تمام قالی‌های با ارزش افزوده را مدیریت کنند تولید خانواده های آنها به آنها کمک می کنند تا موقعیت اجتماعی را در صنعت فرش افزایش دهند.
زیرا درآمد حاصل از قالیبافی برای این خانواده ها مقدار قابل توجهی یا در برخی است موارد تنها منبع درآمد است. این درست نیست که بگوییم همه بافندگان در این صنعت محصور هستند زیرا محدود هستند.
زنانی که فرش 12 متری 1200 شانه کاشان را بافته اند اخیراً دیدگاهشان در مورد شغل قالیبافی به شغل حرفه ای تغییر کرده است و شغل هنری شوهران و خانواده ها از آنها حمایت می کنند.
خانواده ها برای دستیار بافندگان یاد گرفته اند. به دلیل تجربه طولانی و موقعیت اجتماعی بالا به عنوان یک هنرمند عرضه کننده، آنها این کار را نمی کنند
محدودیت های فرهنگی و اجتماعی برای کار در این صنعت دارند.

علاوه بر این، آنها قوی هستند روابط شبکه ای به دلیل محصولات منحصر به فرد و تعداد روابط آنها با خریداران دارند. این موقعیت های اجتماعی و شبکه ای همراه با سطح پایینی از موانع فرهنگی قدرت آنها را برای تغییر به خریداران مختلف در هنگام تجربه افزایش می دهد.

هرگونه فشار و سختی از قبیل دخالت و تحمیل جزئیات بر فرش. که در به این ترتیب بافندگان می توانند در تمام مراحل تولید فرش به طور مستقل کار کنند.

در این بخش پایانی فصل، یافته‌ها و نتیجه‌گیری کلی در مورد مکانیسم های حاکمیتی از جمله انواع مختلف حاکمیت GVC و تعبیه مسائل ارائه شده است.

نتیجه گیری در مورد چارچوب حاکمیت GVC منطقه اصفهان دارای چهار حالت تولید و همچنین چهار نوع حکمرانی متفاوت است در فرش GVC.

در این بخش، یک نتیجه گیری کلی در مورد این محصولاتحالت های عمل و انواع حکومت ارائه شده است. جدول 7 تجزیه و تحلیل انواع حکومت را خلاصه می کند در منطقه اصفهان مکانیسم های مختلف هماهنگی در فرش ایرانی را خلاصه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *