فرش 12 متری دستباف که بافنده خود را میلیاردر کرد

فرش‌ها با استفاده از ظاهر از بین می‌روند. شرکت های تولید کننده فرش، قبل از بازاریابی محصول خود، علاقه مند به تعیین عمر فرش و تغییر ظاهر فرش در فرسودگی های مختلف هستند.
سطوح به منظور آزمون مقبولیت آن در بازار. به طور سنتی، نمونه های فرش به صورت مکانیکی آزمایش شده اند فرآیند ارزیابی آنها، بدیهی است که شامل ذهنیت زیادی است، زمان بر ست و اغلب غیر قابل اعتماد است.

این مطالعه تکنیک‌های تصویر را بررسی می‌کند که تست ابزاری را در ارزیابی فرش حذف می‌کند. فرش ها با استفاده از ظاهر خود از بین می روند.

شرکت های تولید کننده فرش 12 متری دستباف ، قبل از بازاریابی محصول خود علاقه مند به تعیین عمر فرش و تغییر ظاهر فرش در سطوح مختلف سایش است تا مقبولیت آن را در بازار آزمایش کنند.

به طور سنتی، نمونه فرش تحت ساییدگی شبیه سازی شده بر روی درام و همچنین پیاده روی واقعی قرار گرفته اند. این نمونه های فرسوده هستند سپس توسط گروهی از کارشناسان مورد ارزیابی قرار گرفت.

فرآیند ارزیابی، بدیهی است که شامل ذهنیت زیادی است وقت گیر و اغلب غیر قابل اعتماد است. فرش های مورد استفاده به دلیل سایش، تغییر ظاهری را نشان می دهند.

تافت ها در یک جدید فرش ها به صورت دوره ای چیده می شوند و در یک جهت پهن می شوند. اما با استفاده از تافت ها صاف می شود و حصیر می شود. علاوه بر این، رفتار بازتابی فرش تغییر می‌کند، زیرا چیدمان پرزها دیگر یکنواخت نیست.
غیر زیبایی بودن آن نیاز به ابزار دقیق برای حذف ذهنیت موجود در ارزیابی فرش وجود دارد احساس شده است.

در دو تا سه سال گذشته کارهای زیادی در زمینه توسعه یک سیستم خبره با استفاده از آن انجام شده است تکنیک های پردازش تصویر مطالعات قبلی در مورد جداسازی تافت، توزیع اندازه تافت، تغییرات صحبت می کنند در بازتاب فرش، تغییر در تناوب و غیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *