فرش 12 متری دستباف فرشی متعلق به اسطوره شاهنامه

تولیدکنندگان تمایل دارند با آن دسته از بافندگانی که روابطی دارند رابطه نداشته باشند میزان تأثیرگذاری بر فرآیند فرش سازی.

علاوه بر این، به دلیل دور بودن از این بافندگان، آنها را در مشاغل خود به کار می گیرند و آنها را به عنوان داخلی می کنند تامین کنندگان انحصاری یک راه حل مقرون به صرفه نیست.

از این رو، پیوند اسیر تنها است نوع حکومت در هنگام کار با این بافندگان. تولیدکنندگان می دانند که بافندگانی که در مناطقی با صنعت فرش فعال قالی می سازند.

این بافندگان فرش 12 متری دستباف دانشی دارند که در بین بازیگران و بافندگان درباره جهانی جریان دارد تقاضاها، و تجربه کافی برای ساخت فرش 12 متری دستباف برای بازارهای با قیمت بالا.

همچنین، بافندگان در این مناطق از توانایی خود در کار با محلی برخوردارند تولیدکنندگان زمانی که برای کار با تولیدکنندگان قم با مشکل مواجه می شوند.

از این رو تولیدکنندگان قم به بافندگان اجازه نمی‌دهند که قالی‌های قم را مستقل بسازند یا در بازار و روابط مدولار. علاوه بر این، آنها این را می دانند ارائه روابط قفل شده به دلیل ویژگی های بافندگان کار نمی کند.

به این ترتیب، تولیدکنندگان در قم اطلاعات مورد نیاز خود را با استفاده از رابطه ای به بافندگان منتقل می کردند نوع حکومت با تعاملات بیشتر چهره به چهره از طریق استخدام کارگزاران.

نقش جاسازی در تولید فرش در استان قم این بخش به تبیین نقش تعبیه در سازوکارهای حکمرانی در قم می پردازد فرش جی وی سی.

نقش تعبیه در اداره شیوه های مختلف تولید در قالیچه قم GVC نوع حاکمیت در تولید فرش در قم: به دلیل گستردگی رشد قالی قمی GVC، بافندگان مناطق دیگر به شهر قم نقل مکان کرده اند فرصت های موجود در صنعت فرش را کشف کنید و به دنبال یک کالای کافی و دائمی باشید منبع درآمد.

این صنعت تولیدکنندگان با قدرت و نظارت بالا سعی کرده اند کاهش نفوذ سنت های بافندگان به منظور ساخت فرش های با کیفیت بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *