صندل طبی مسعود که هرگز در بازار به فروش نرفت

صندل از کلمه یونانی sandalon یا sandalion گرفته شده است صندل طبی مسعود به عنوان کفشی تعریف می شود که قسمت اعظم پای شما را باز می گذارد، اما فراتر از آن، هیچ تعریف جهانی برای این کلمه وجود ندارد.

به گذشته، اولین جفت صندل مردانه شناخته شده در جهان بیش از 10000 سال قدمت دارند آنها از پوست درخت درمنه ساخته شده بودند.

سربازان یونانی و رومی به جنگیدن در صندل معروف به buskin معروف بودند با بازگشت به صدها یا هزاران سال پیش در تاریخ، بسیاری از مردان صندل می پوشیدند، با این حال، در تاریخ اخیر، صندل ها تقریباً مورد توجه مردان کلاسیک خوش لباس قرار نگرفته است.

پس چگونه این تغییر ایجاد شد؟ تا حدی به این دلیل بود که کفش‌سازی بسیار پیچیده‌تر از زدن چند تکه چرم یا پوست به پا بود. همچنین به احتمال زیاد آب و هوای اروپا به این واقعیت کمک کرده است که کفش های پنجه بسته برای بیش از صد سال در اروپا و نیمکره غربی استاندارد برای مردان بوده است.

البته هر کشور و فرهنگ استانداردهای خاص خود را خواهد داشت و هیچ حقیقت جهانی وجود ندارد.

همچنین، اگر در مورد آن فکر کنید، اکثر مکان هایی که دمای زیر 50 درجه فارنهایت در زمستان (10 درجه سانتیگراد) را تجربه می کنند، احتمالاً تمایلی به پوشیدن صندل در تمام طول سال ندارند.

لازم به ذکر می باشد که با نگاهی به دهه‌های 1930 و 1940، که اغلب به عنوان دوران طلایی لباس‌های مردانه کلاسیک در نظر گرفته می‌شوند، برای یافتن مردانی که صندل پوشیده‌اند، کار بسیار سختی خواهید داشت.

تمام تصاویر و عکس‌های مجلات معمولاً مردان را یا پابرهنه در ساحل نشان می‌دهند، یا گاهی اوقات اسپادری پوشیده‌اند اگر به کری گرانت نگاه کنید، خواهید دید که او جوراب پوشیده بود، اما صندل نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *