شیشه رفلکس تک جداره که در شب از خود نور تولید می کند

شیشه رفلکس تک جداره ممکن است به عنوان شیشه ای تعریف شود که با یک پوشش فلزی پردازش شده است تا گرما بتواند منعکس شود نباید آن را مانند یک آینه منعکس کننده در نظر گرفت مثل آینه عمل نمی کند؛ بلکه دارای سطح بازتابنده است شیشه بازتابنده تابش را منعکس می کند.

آن را جذب نمی کند این نوع شیشه اغلب در سازه های سازگار با محیط زیست با هدف کاهش افزایش گرما و اتلاف حرارت استفاده می شود امروزه انواع مختلفی از شیشه‌های رفلکس با ویژگی‌های متفاوت و سطوح بازتاب‌پذیری متفاوت در بازار موجود است و این امر باعث ایجاد طیف وسیعی از زیبایی‌شناسی می‌شود.

در اینجا مزایای کلیدی نصب شیشه های بازتابنده در ساختمان هایی مانند مدارس، ادارات، ساختمان های تجاری و حتی بلوک های آپارتمانی آورده شده است.

رنگ – از آنجایی که شیشه های انعکاسی رنگی، هماهنگی بهتری با پانل های فلزی، اسپندل ها، اکستروژن ها و همچنین سایر مصالح ساختمانی ارائه می دهند این شیشه رنگی سطوح مناسبی از نور مرئی را منتقل می کند و خنثی رنگ را تضمین می کند که همچنین باعث افزایش رنگ لایه زیرین شیشه زیر پوشش بازتابنده می شود.

کنترل تابش نور – شیشه بازتابنده رنگی بر VLT (انتقال نور مرئی) تأثیر می گذارد این اجازه می دهد تا مقدار مناسبی از نور طبیعی وارد ساختمان شود و در عین حال تابش خیره کننده را کاهش می دهد و بنابراین نیاز به پرده های پنجره و همچنین سایر دستگاه های سایه بان داخلی را از بین می برد.

علاوه بر این، این شیشه کنترل خورشیدی بخش خاصی از تابش خورشیدی ورودی را منعکس می کند که ورود گرما به ساختمان را محدود می کند. این ویژگی به طور بالقوه می تواند استفاده از HVAC را کاهش دهد.
عایق – اگر می خواهید احساس راحتی فیزیکی و احساسی داشته باشید، نمی توانید اهمیت دمای مناسب اتاق را نادیده بگیرید. اگر هوا خیلی سرد یا خیلی گرم باشد، کمتر احتمال دارد که این راحتی را احساس کنید. شیشه بر آسایش و معیشت خانه تأثیر بسزایی دارد.

اما بسیاری از مشتریان نمی خواهند بفهمند که پنجره های شیشه ای معمولی نشت انرژی محض هستند یک ساختمان با عایق کاری کافی با استفاده از شیشه معمولی ممکن است تا 40٪ گرما را در طول زمستان از طریق پنجره ها از دست بدهد در حالی که حدود 87٪ گرمای خورشیدی را در ماه های گرم تابستان به دست می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *