شخصی با سیم و کابل سیمیا خودکشی کرد

اشتباه گرفتن سیم و کابل سیمیا با انواع دیگر بسیار دشوار است، زیرا به راحتی توسط پرش های بین هسته ها قابل تشخیص است. آنها از PVC ساخته شده اند (مانند خود عایق).

هادی های تک سیم، مقطع از 0.75 تا 5-6. برای انتقال جریان با ولتاژ تا 450 ولت استفاده می شود، شرایط استفاده از سیم بسیار گسترده است، همچنین می توان آن را در فضای باز نصب کرد.

همچنین می توانید بلافاصله سیم APPV را ذکر کنید. همانطور که از نام آن پیداست، با هادی های آلومینیومی متمایز می شود که سطح مقطع آن از 2.5 میلی متر مربع شروع می شود. از همه جهات دیگر ویژگی های مشابهی دارد.

سیم جامد آلومینیومی با سطح مقطع از 2.5 تا 16 میلی متر مربع در طرح تک سیم. در سیم رشته ای سطح مقطع می تواند تا 95 باشد.

عایق پی وی سی سیم تقریباً در هر محیطی حتی در رطوبت بالا قابل استفاده است. مناسب برای استفاده در فضای باز. آنالوگ AR PV1 است. ویژگی ها مشابه هستند، اما هسته ها مس هستند.

سیم رشته ای که در آن 2-5 سیم رشته مسی با سطح مقطع حداکثر 16 میلی متر مربع وجود دارد. این می تواند جریان را با فرکانس 50 هرتز و ولتاژ 380 ولت انتقال دهد.

انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد (و همچنین مقاومت در برابر خمش های مکرر) بنابراین اغلب برای ساخت سیم ها استفاده می شود.

در عین حال اکیداً استفاده از آن به عنوان سیم برای گذاشتن داخل دیوارها توصیه نمی شود، احتمال ساییدگی و پارگی عایق وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است یکی از اصلاحات آن – PVSU، که دارای محدوده دمایی وسیع تری است.

سیم نسبتاً رایجی که اغلب می تواند به عنوان سیم برق برای دستگاه ها یا وسایل کم مصرف دیده شود. ولتاژ 380 ولت، فرکانس جریان – 50 هرتز، دارای دو یا سه هادی مسی رشته ای با سطح مقطع تا 0.75 میلی متر مربع است.

سیم و کابل

تعداد بسیار زیادی کابل وجود دارد، علاوه بر این، بسیاری از انواع تغییراتی دارند که تفاوت های جزئی دارند. کابل ها هم می توانند برق باشند و هم انواع دیگر، به عنوان مثال کابل های اطلاعاتی که شامل جفت پیچ خورده است که قبلاً مقاله مفصلی در مورد آن نوشته ایم. ابتدا کابل های برق را در نظر می گیریم که برای سیم کشی برق خارجی یا داخلی استفاده می شود.

یکی از رایج ترین کابل ها به حساب می آید. برای انتقال جریان تا 1000 ولت با فرکانس 50 هرتز استفاده می شود. می توان از عایق پی وی سی، هر دو هادی جامد و رشته ای استفاده کرد.

سطح مقطع می تواند از 1.5 تا 240 میلی متر مربع متغیر باشد، بسته به اصلاح، که تعداد زیادی از آنها وجود دارد، بنابراین ما فقط رایج ترین آنها را ذکر می کنیم:

کابل NYM را می توان آنالوگ VVG نامید، اما تفاوت هایی وجود دارد. طبق استانداردهای اروپایی ساخته شده و در ساخت آن از مواد بهتر و مطمئن تری استفاده می شود و خود تلرانس ها بسیار جدی تر است.

همچنین دارای یک لایه داخلی بین عایق بیرونی و داخلی است که از لاستیک ساخته شده است.

طراحی شده برای ولتاژ 660 ولت، می تواند در دماهای 40- تا 70+ کار کند، از هادی های رشته ای مسی تشکیل شده است که تعداد آنها می تواند از 2 تا 5 متغیر باشد.

آنها برای نصب هر سیم کشی استفاده می شوند، اما وجود دارد. محدودیت ها: NYM را نمی توان در بتن قرار داد، و همچنین نمی تواند از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید جلوگیری کند.

این کابل می تواند دارای سطح مقطع از 1.5 تا 240 میلی متر مربع باشد، هادی های مسی می توانند هم تک سیم و هم چند سیم باشند و تعداد آنها از یک تا پنج می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *