سیاست آموزشی نیز تا حد زیادی از پتانسیل ذهن آگاهی برای لیمو ترش در نظر گرفته شد

به طور خلاصه، این اصطلاح به فرآیندی اشاره دارد که توسط بودا مشخص شده است که لزوماً واقعیت ظاهری فیزیکی ما نیست که باعث رنج می شود، بلکه نحوه ارتباط ما با آن است.
این رویکرد برای Kabat-Zinn (2013a, 2013b) جذاب بود، که لیمو ترش صادراتی یک شکل سکولار ذهن آگاهی را به عنوان یک شکل قابل قبول و بالقوه مفید برای کاهش استرس برای بیماران بیمارستانی خود در ایالات متحده با بیماری های جدی که طب سنتی می تواند مهلت کمی برای آنها ارائه دهد، در نظر گرفت.
سگال و همکاران (2013)، لیمو خشک ورقه ای تحت تأثیر موفقیت اولیه کابات زین، همچنین این رویکرد را به عنوان شکلی از درمان شناختی برای کسانی که افسردگی را در بریتانیا تجربه می کنند، اقتباس کردند.
این برنامه‌ها به قدری مورد لیمو ترش سه فصل استقبال قرار گرفتند که برای زمینه‌های مختلف سازمانی دیگر با مزایای گزارش شده برای تمرین حتی مختصر در مورد توانایی‌های تمرکز و رفاه درک شده تطبیق داده شده‌اند (Chaskalson & Reitz 2018). متعاقباً، در بسیاری از کشورها علاقه سیاسی یکجانبه به ذهن آگاهی وجود داشته است.
به نظر می رسد که لیمو ترش خشک شیرازی ذهن آگاهی در میان جناح چپ/لیبرال محبوب است زیرا به عنوان نوعی توانمندسازی افراد و به همان اندازه در جناح راست/محافظه کار به عنوان وسیله ای برای کاهش بار منابع دولتی و ایجاد انعطاف پذیری و کارایی فردی محبوب است (سافران 2014).
سیاست آموزشی نیز تا حد زیادی از پتانسیل ذهن آگاهی برای پرداختن به جنبه های یادگیری و رفاه استقبال کرده است (Weare 2012).
در حالی که برای اهداف نئولیبرالیسم جذاب است، برای بسیاری از مربیان نیز به عنوان وسیله ای برای خنثی کردن دقیقاً همان دستور کار از طریق امتیاز دادن به آموزش عاطفی به حاشیه رانده شده توسط سه دهه عملکرد بی وقفه، برنامه درسی محدودتر و تأکید بر معیارهای نتیجه خام محبوبیت دارد.
استرس دانش آموز و معلم (هایلند 2014). نحوه ارتباط دقیق ذهن آگاهی با این دستور کارها مستلزم بررسی دقیق است و موضوعی در ادامه این مقاله خواهد بود.
Weare (2012) یک مرور متون نظام مند از شواهد پشتوانه ذهن آگاهی در مدارس ارائه می دهد. نتیجه گیری می شود که شواهد قابل توجهی وجود دارد که به نظر می رسد موفقیت برنامه ها را در مدارس تأیید می کند. آی تی
  • منابع:
    1. Lemon Juice to Poison
  • تبلیغات: 
    1. چه زمانی طول می کشد تا سوخت فسیلی جایگزین شود؟
    2. چرا اسکوتر مثل خودرو استارت می خورد؟
    3. با اسب تک شاخ به رویاهات سفر کن!
    4. توپ فوتبال رباتیکی که فوتبالیستها را به دردسر انداخت!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *