زنی با دیدن قابلمه گرانیتی راکلند شوکه شد

فولاد ضد زنگ، بهترین متحد شما در قابلمه گرانیتی راکلند تصمیم دارید استیل ضد زنگ را برای ظروف پخت و پز خود انتخاب کنید، به ضخامت فولاد ضد زنگ تجهیزات نگاه کنید: تجهیزات با کیفیت ضخیم تر خواهند بود، تا 2.5 میلی متر در یک تابه یا قابلمه با کیفیت بالا، که به تولید گرما به طور همگن کمک می کند.

وزن اغلب یک شاخص است، زیرا به شما نشان می دهد که چقدر فولاد ضد زنگ استفاده شده است و قیمت اغلب بالاتر است هرچه قابلمه، ماهیتابه یا قابلمه سنگین‌تر باشد، در برابر ضربه و تغییر شکل مقاوم‌تر خواهد بود و ماندگاری بیشتری خواهد داشت ضخامت ظروف آشپزی “قیمت اول” اغلب 0.5 میلی متر است.

با توجه به روشی که قرار است آشپزی کنید، انتخاب خود را انجام دهید اگر غذاهای ظریفی مانند ماهی می‌پزید، می‌توانید روکش نچسب را ترجیح دهید پوشش نچسب برای پخت و پز در دمای بالا مناسب نیست.

برای گوشتی که می‌خواهید کباب کنید یا سبزیجاتی که می‌خواهید سرخ کنید، این یک روش پخت با دمای بالا است: ترجیحاً یک ماهیتابه کامل از جنس استیل ضد زنگ.


ظروف مختلف از جنس استنلس استیلشکل، ارتفاع، قطر، شما می توانید انتخاب های خاصی را با توجه به آماده سازی خود انجام دهید آیا نیاز به تفت، کبابی یا خورش دارید؟ آیا می خواهید سس تهیه کنید یا پنکیک را تفت دهید؟
از سرمایه گذاری روی اقلام مختلف آشپزی شک نکنید: تابه پنکیک، ووک، ماهیتابه، قابلمه… تجهیزات مناسب را انتخاب کنید. همچنین اندازه مناسب را برای آماده سازی خود انتخاب کنید تا تجهیزات مناسبی را برای مقدار غذایی که می خواهید بپزید در اختیار داشته باشید.
دسته های لوله ای و دسته های سرد؟اگر می خواهید مفهوم ظروف استیل ضد زنگ با کیفیت را رعایت کنید، باید به نوع دسته یا دستگیره ارائه شده نیز توجه کنید.
دسته لوله ای (برای ماهیتابه یا قابلمه) یا به اصطلاح دسته های سرد (ظرف پائلا، درب استیل) از گرم شدن آنها در حین پخت جلوگیری می کند.
همانطور که می بینید، سرمایه گذاری در ظروف پخت و پز از جنس استنلس استیل، که گرانتر از آلومینیوم یا تفلون است، به شما این امکان را می دهد که آن را برای یک عمر نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *