رشد بازار میز خدمات فناوری اطلاعات به این معنی است که…

دنیای کار طی دو سال میز اداری مدیریتی گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است، اگرچه کار از راه دور به لطف ابزارهای کنفرانس ویدیویی و برنامه‌های سازمانی مدت‌ها امکان پذیر بوده است، اما در مارس 2020، ناگهان به یک ضرورت تبدیل شد.

در حالی که بسیاری از کسب‌وکارها به خوبی با این انتقال سازگار شده‌اند، در کل، مدل‌های کاری ترکیبی همچنان در برخی زمینه‌ها چالش‌هایی را به همراه دارند – به‌ویژه، در اطراف میز خدمات فناوری اطلاعات، همیشه، میز خدمات فرصتی نادر برای انسجام شرکت فراهم می کند.

اما تنها در صورتی میز گرد پلاستیکی که ابزارها و فرآیندهای پشتیبانی IT مناسب را در اختیار داشته باشید، این تنها راه برای اطمینان از اینکه میز خدمات در قلب سازمان شما قرار دارد و از عملیات آن به طور کارآمد پشتیبانی می کند، این است.

رشد بازار میز خدمات فناوری اطلاعات – تعداد بلیط های پشتیبانی 30 درصد نسبت به سال قبل در سال 2021 افزایش یافته است – نادرست است.

مصرفی شدن فناوری میز مدیریت لاکچری اطلاعات، تجربه کاربر را به عنوان عامل اصلی برای میز خدمات سوق داده است، این به معنای بسیار بیشتر از داشتن سیاست های BYOD یا کار از راه دور مناسب است – به این معنی است که مطمئن شوید کاربر نهایی در موقعیت مناسبی برای انجام بهترین عملکرد خود قرار دارد، این به معنای مبادله تمرکز بر SLA برای قراردادهای سطح تجربه (XLA) است.

این واقعیت که این میز مدیریت وکیوم بخش از تعدادی از نقاط درد رنج می برد، مهمترین آنها تمرکز نادرست بر معیارهای SLA است – حتی زمانی که تجربه کاربر همچنان ضعیف است.

 

  • منابع:
    1. Putting the service desk at the heart of your operations
  • تبلیغات: 
    1. از پمپ آب برای گرم شدن خانه در زمستان استفاده کنید.
    2. گیاهی که از تن ماهی تغذیه می کند
    3. بررسی جزئیاتی در مورد تاریخچه تحول صندل
    4. جریمه سنگین راننده خلافکار پس از توقف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *