در چین از تریلی کفی استریک به عنوان سرویس مدرسه استفاده می شود

وقتی صحبت از هدف واقعی یک تریلی کفی استریک می شود، چیز زیادی برای توضیح دادن وجود ندارد برخلاف آنچه که امروزه مردم ممکن است در نظر داشته باشند، تریلی ها به سادگی به عنوان یک وسیله حمل و نقل با چارچوب بزرگ ساخته نشده اند.

تریلی ها برای عملکرد در ظرفیت کاری (حمل، بکسل، پشتیبانی و غیره) تولید شده اند و هنوز هم تولید می شوند.

همانطور که در گزارش‌های دیگر بیان کرده‌ایم، این تصور گاهی تحت الشعاع زیبایی و لوکسی قرار می‌گیرد که امروزه بیشتر پیکاپ‌ها با آن‌ها پر شده‌اند و این واقعیت که علیرغم توانایی‌شان، از آنها برای هیچ چیز دیگری جز رانندگی از نقطه A به نقطه B استفاده نمی‌شود.

اما نسخه‌های تریلی کار فورد، جنرال موتورز و دکل‌های سبک محبوب رام هنوز از خطوط مونتاژ مربوطه خود خارج می‌شوند و آماده انجام هر کاری در هر زمان هستند.

تریلی های کار نیز توسط افراد و شرکت‌هایی طراحی و ساخته می‌شوند که به صراحت با آنها تماس می‌گیرند تا وظایف خاصی را انجام دهند.

این بازشماری از بهترین مقالات تریلی کار، دکل‌هایی را تجلیل می‌کند که فوق‌العاده پر زرق و برق یا بسیار سریع نیستند و معمولاً به همان سطح توجهی که به تریلی های دیگر داده می‌شود، نمی‌رسند.

آنها واقعاً در بسیاری از موارد قهرمانان ناشناخته ای هستند، اما، در تصویر کلی، کار چیزی است که تریلی ها برای آن ساخته شده اند.

تریلی که به آن تریلی نیز می گویند، هر وسیله نقلیه موتوری که برای حمل بار یا کالا یا انجام خدمات ویژه مانند آتش نشانی طراحی شده است.

این تریلی برگرفته از فناوری واگن های اسبی بود و برخی از تولیدکنندگان پیشگام از تجارت واگن بودند.

به دلیل سیستم توسعه‌یافته جاده‌ها و بزرگراه‌ها در آمریکای شمالی و اروپا، تریلی ها اغلب بارهای بین شهری را حمل می‌کنند، به استثنای مواد فله‌ای مانند سنگ معدن، که معمولاً هنوز با کشتی و ریل حمل می‌شوند و از نظر زمان بسیار مهم است.

تحویل، که معمولا بین شهرها از طریق هوا انجام می شود تریلی ها به دلیل توانایی آنها در تحویل مستقیم کالا به گیرندگان، تقریباً از انحصار کامل در تحویل بار درون شهری برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *