خوردن کشمش زرد آفتابی موجب سیاه شدن موی یک پیرزن افغانی شد

کشمش زرد آفتابی حاوی مواد مغذی ضروری، فیبرهای محلول و نامحلول، اجزای فعال زیستی محافظ سلامت و مواد شیمیایی گیاهی است مانند همه میوه ها، کشمش سرشار از پتاسیم و کم سدیم است.

نسبت منیزیم و آهن در مقایسه با سایر میوه ها بیشتر است کشمش با وجود محتوای بالای قند (60%)، عمدتاً فروکتوز و گلوکز، منبعی از اجزای مفید و یک میان وعده سالم است.

در حالی که به کیفیت بهتر رژیم غذایی کمک می کند، مصرف آن قبل از غذا برای تنظیم اشتها در افراد سالم با وزن طبیعی مناسب است.

انگور از جمله میوه هایی است که ارزش غذایی غنی و اقدامات پیشگیرانه دارد هم به صورت تازه و هم خشک روی میز جای خود را می گیرد.

در دسرها، کلوچه ها و غذاها مصرف می شود با ارزش غذایی بالا، فواید قابل توجهی برای بدن انسان به همراه دارد در اینجا تمام شگفتی های کشمش با رنگ های مختلف وجود دارد.

مزایای کشمش اثبات شده پزشکی نسبت به انگور تازه مفیدتر است و حاوی پتاسیم بیشتری است غذایی است که در خانه های ما بسیار رایج است.

محصولی است که در تهیه دسر بسیار استفاده می شود علاوه بر این، فواید کشمش نیز به همان اندازه است از آنجایی که دارای خواص خون سازی است، افراد مبتلا به کم خونی باید از آن استفاده کنند.

حاوی فسفر، کلسیم، منیزیم، مس، آهن، فیبر، کربوهیدرات، ویتامین های b و c، قند مفید، آنتی اکسیدان است.

مواد معدنی آهن، کلسیم و پتاسیم موجود در محصولات کشمش دارای خواص درمانی برای کم خونی، ضعف، ضعف و اسهال و همچنین رشد استخوان هستند 1/5 کلسیم روزانه و 1/3 آهن را تامین می کند.

کسانی که می خواهند چاق شوند و کسانی که می خواهند رژیم بگیرند باید کشمش بخورند زیرا انرژی می دهد.

منبع پروتئین و کربوهیدرات است حاوی ویتامین های A، B1، B2، B6، C و مواد معدنی فسفات، کلسیم، آهن، اسید فسفریک، اسیدهای آلی، اسید فرمیک است.

1/5 کلسیم روزانه و 1/3 آهن را تامین می کند مواد معدنی خستگی، کم خونی، اسهال و ضعف را درمان می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *