خوردن هلو انجیری امروز توسط رییس جمهور روسیه اجباری اعلام شد

علاوه بر این که هلو انجیری امروز برای عملکرد طبیعی دستگاه گوارش ضروری است، از کودکان در برابر بیماری های ویروسی محافظت می کند و بینایی خوبی را در طول رشد فعال نوزادان حفظ می کند.

هلو باید از هفت تا هشت ماهگی وارد برنامه غذایی کودکان شود.

البته با واکنش های آلرژیک، هلو انجیری را باید از رژیم غذایی حذف کرد مصرف هلو انجیری برای افراد مبتلا به بیماری های گوارشی به ویژه در مرحله حاد گاستریت باید با احتیاط انجام شود.

علاوه بر این، این میوه برای بیماران دیابتی منع مصرف دارد همه چیز مربوط به محتوای بالای قند است.

جای تعجب نیست که شاعران قرون وسطی پوست اولین زیبایی ها را با هلو انجیری مقایسه کردند مطالعات اخیر ثابت کرده است که این میوه ها برای پوست ما بسیار مفید هستند.

در اینجا برخی از پاداش هایی است که با خوردن مقداری هلو انجیری دریافت خواهید کرد.

هلو

ویتامین C موجود در هلو باعث تولید کلاژن می شود که به پوست ما خاصیت ارتجاعی می دهد علاوه بر این، این ویتامین رادیکال های آزاد عامل پیری را مسدود می کند.

مصرف منظم هلو سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و ما را در برابر بسیاری از بیماری های عفونی و پوستی محافظت می کند.

علاوه بر این، هلو انجیری به بازسازی سریع پوست کمک می کند و پروتئین موجود در این میوه برای بسیاری از فرآیندهای حیاتی ضروری است.

ماسک های ساخته شده از پوست میوه یا پوست هلو نه تنها پوست را مرطوب می کند، بلکه به بهبود سریع بعد از آکنه یا لایه برداری شیمیایی نیز کمک می کند.

شلیل نه تنها ما را از درون تغذیه می کند، بلکه برای استفاده آرایشی نیز مفید است به عنوان مثال، ماسک پوره هلو مخلوط با ماست طبیعی یک مرطوب کننده عالی برای پوست های خشک است.

همچنین به شما کمک می کند تا از شر سیاهی زیر چشم خلاص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *