با استفاده از فرش 12 متری دستباف تکنولوژی را به خانه آورید

فرش می تواند به عنوان یک مخزن برای هاگ های غیرقابل تحملی که از بیرون وارد می شوند عمل کند، اما هیچ مدرکی دال بر وجود هاگ های کپک یا آلرژن کنه وجود ندارد.
در یک مطالعه دولتی در سوئد، زمانی که فرش در ساختمان‌های عمومی ممنوع شدبا سطوح صاف، سهم فرش از کل بازار کفپوش کاهش یافت
40 درصد در اواسط دهه 70 به تنها 2 درصد در سال 1992.

در همین دوره زمانی، باو جود اینکه قیمت فرش 12 متری دستباف  کیفیت آن مناسب بود  هنگام استفاده از آن بروز آلرژی در میان سوئدی ها تقریباً چهار برابر شد.

نویسندگان مطالعه اعتقاد بر این بود که واکنش های آلرژیک در افراد حساس به طور مستقیم با فرش مرتبط نیست، بلکه با کیفیت هوای داخل خانه ارتباط دارد.
دکتر هج گزارش می‌دهد که فرش می‌تواند کیفیت هوای داخل خانه را بهبود بخشد، زیرا فرش کثیفی، آلاینده‌ها و آلرژن‌ها را جذب می‌کند و در خود نگه می‌دارد که در غیر این صورت در هوا منتقل می‌شوند.

تا زمانی که مدارس کف را تمیز نگه می دارند و از کیسه های خلاء میکروفیلتراسیون با راندمان بالا استفاده می کنند، فرش می تواند یک کفپوش سالم، ایمن و اقتصادی در مدارس و مهدکودک ها باشد.


کیسه‌های میکروفیلتراسیون ذرات بسیار ریز مانند کنه‌های گرد و غبار و مدفوع را به دام می‌اندازند تا این ذرات در هوا منتقل نشوند.
یکی دیگر از مسائل مربوط به کیفیت هوای داخلی، فرش و قالب است. فرش تمیز حتی در دماهای طولانی و بالا از رشد قالب پشتیبانی نمی کند. با این حال، حل نشده باقی مانده، نشت می کند
و ریزش ها، تراکم شدید و سیل های موضعی، به ویژه هنگامی که به دنبال رطوبت زیاد طولانی مدت باشد، می تواند منجر به رشد کپک در بسیاری از مناطق مدرسه شود.

برای رشد کپک، آن را به آب، اکسیژن، دمای گرم و چیزی که حاوی مواد مغذی برای تغذیه باشد، مانند خاک، چوب یا کاغذ نیاز دارد. رطوبت به دام افتاده در زیر فرش می تواند منجر به رشد کپک شود

برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *