اولین شخصی که از دفتر 100 برگ سیمی جلد سخت استفاده کرد

به عنوان یک آدم چپ مغز برنامه ریزی، می خواهم این لیست شگفت انگیز از ایده های دفتر 100 برگ سیمی جلد سخت را از ایده های خلاق شروع کنم گاهی آنقدر احساس سازماندهی، هدفمند و سازنده می کنم که تقریباً فراموش می کنم انسان باشم.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا می‌توانید فهرستی از ایده‌های نوت‌بوک خالی را برای آزادسازی خلاقیت، تخلیه احساسات و بازی با تخیل ناب پیدا کنید.

کارهای خلاقانه برای انجام در یک مجله خالی
بنابراین اکنون یک ژورنال خالی کاملاً جدید دریافت می کنید و تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که از خود بپرسید که برای چه کاری باید از ژورنال خود استفاده کنم در اینجا کارهای خلاقانه مورد علاقه من برای انجام در یک مجله خالی وجود دارد.

مجله سرگرمی
با فرض اینکه امسال تصمیم گرفتید سرگرمی خلاقانه ای داشته باشید، یکی از راه هایی که می توانید از یک دفترچه یادداشت خالی استفاده کنید، یک مجله سرگرمی است اساساً، یک کتاب برنامه ریزی پروژه به شما کمک می کند پروژه های صنایع دستی خود را ردیابی کنید، همه منابع را سازماندهی کنید، و حتی روی تکمیل واقعی آنها تمرکز کنید.

دفترچه یادداشت
اگرچه ممکن است اسکرپ بوک کمی قدیمی به نظر برسد، اما هنوز هم راهی زیبا برای زنده نگه داشتن خاطرات شماست. بنابراین عکس های مورد علاقه خود را چاپ کنید، آنها را در یک دفترچه خالی بچسبانید و یک کتاب خاطره بسازید. علاوه بر این، صفحات دفترچه یادداشت را با کارت، برچسب، تمبر و سایر تزیینات تزئین کنید. اطلاعات بیشتر در مورد اسکرپ بوک را می توانید در اینجا بیاموزید.

به طور کلی، تابلوی خلق و خوی یک ابزار بصری عالی است که به ایجاد چشم انداز برند کمک می کند اما حتی اگر کارآفرین نیستید، همچنان می توانید از تابلوهای خلق و خوی به عنوان بخشی از نوت بوک خالی خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، می توانید برای تغییر اتاق خود برنامه ریزی کنید. یا فقط برای سرگرمی، یک تابلوی الهام بخش با ظاهر مد مورد علاقه خود، حال و هوای شهر، یا تصاویر زیبایی شناختی ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *