استفاده از کشمش سبز امسالی برای تهیه ماسک صورت

اسیدوز که به عنوان سمیت خون نیز شناخته می شود، وضعیتی است که منجر به افزایش اسیدیته در بدن می شود این می تواند باعث تاول، جوش و پسوریازیس شود.

در نتیجه منیزیم و پتاسیم موجود در کشمش سبز امسالی اسیدهای معده خنثی می شوند.اسیدوز را می توان درمان کرد و پوست سالم و بدون مشکل باقی می ماند.

مصرف کشمش سیاه فرآیند سم زدایی کبد را تسریع می کند فرآیند سم زدایی به حذف سموم از بدن برای داشتن پوستی درخشان و تمیز کمک می کند.

کشمش علاوه بر محافظت از پوست، از آسیب آفتاب نیز جلوگیری می کند فیتوکمیکال ها از سلول های پوست ما در برابر آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت می کنند.

کشمش یک منبع غنی از اسیدهای آمینه است که باعث بازسازی پوست می شود و به محافظت از پوست در برابر نور خورشید کمک می کند در نتیجه، آنها می توانند به پیشگیری از سرطان پوست کمک کنند.

آنتی اکسیدان های موجود در کشمش از آسیب دیدن بدن توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کند در نتیجه، فرآیند اکسیداسیون کند می شود و از تجزیه DNA پوست جلوگیری می شود.

لایه بیرونی پوست توسط ویتامین A و E موجود در کشمش برای تولید سلول های جدید تحریک می شود هدف آنها این است که با بهبود آبرسانی پوست، پوست را انعطاف پذیر و جوان جلوه دهد.

همچنین مصرف منظم کشمش باعث ایجاد پوستی زیبا و درخشان می شود.

یک ماده شیمیایی گیاهی به نام اسید اولئانولیک در کشمش وجود دارد که برای حفظ سلامت دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی، پوسیدگی و شکنندگی ضروری است.

وجود کشمش در دهان از رشد باکتری ها که ممکن است منجر به مشکلات دندانی شود، جلوگیری می کند آنها همچنین حاوی مقادیر کافی کلسیم هستند که به جلوگیری از لایه برداری یا شکستن دندان ها کمک می کند.

بور موجود در کشمش برای کاهش تجمع میکروب در دهان مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *