استفاده از چمن مصنوعی رنگی به عنوان کفپوش خودرو

مزایای زیادی از چمن مصنوعی رنگی وجود دارد، جدای از زیبایی شناسی آشکار. گارانتی های چشمگیر، تولید با کیفیت و مزایای زیست محیطی، درک چمن مصنوعی را کاملاً تغییر داده است.

ایمان به این که جایگزینی با ارزش و مقرون به صرفه برای چمن طبیعی است اکنون اگر مضرات چمن مصنوعی را نیز در نظر نگیریم، ارزیابی منصفانه ای نخواهد بود اگرچه ما عاشق این چیزها هستیم، اما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید به چند زمینه توجه کنید.

چمن مصنوعی طیفی از مزایا را ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش قبوض آب، کاهش مصرف آب، نگهداری کم، مکان امن برای بازی کودکان، مقاوم بودن در برابر آب و هوا و جلوگیری از ظاهر آن در تمام طول سال از آنجایی که معایب چمن مصنوعی بسیار کم است، از جمله زمان کمتر برای باغبانی برای علاقه مندان به شست سبز، عدم بوی واقعی چمن، و هزینه اولیه که بسته به محدوده ممکن است افزایش یابد.

اگرچه معایبی وجود دارد، اما اینها کسری از مزایای ارائه شده توسط چمن مصنوعی است همه ما دوست داریم تا جایی که می توانیم پول پس انداز کنیم. طبق گفته Water UK، متوسط قبض آب برای شما 405 پوند در سال یا 33.75 پوند در ماه بسته به محل زندگی شما هزینه دارد یکی از راه‌های کاهش این هزینه، کاهش استفاده از شیلنگ یا ممنوع کردن آبپاش است.

قیمت یک متر مکعب آب 2 پوند است اگر بخواهید روی یک چمن طبیعی 100 متر مربعی با سرعت 25 میلی متر در هر متر مربع (یک اینچ عمق) آبیاری کنید، 2.5 متر مکعب آب یا 5 پوند خواهد بود انجام این کار به صورت هفتگی، در طول ماه های خشک تابستان، 55 پوند برای شما هزینه دارد! وقتی جریان پیوسته یک سیستم آبپاش را در نظر می گیریم، از این فکر می کنیم که چگونه این تبدیل می شود.

یکی از مزایای اصلی چمن مصنوعی این است که فقط دو بار در سال به تمیز کردن عمیق نیاز دارد واقعاً قابل مقایسه نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *