استفاده از لوله گاز یک دوم در افغانستان برای ساخت استخر

لوله گاز یک دوم کم فشار برای خطوط لوله ای استفاده می شود که برای انتقال گاز طبیعی قابل احتراق به عنوان ماده خام یا سوخت استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن برای خطوط لوله گاز در شبکه های اصلی گازرسانی و در خطوط لوله گاز ساختمان های مسکونی و ساختمان های صنعتی استفاده می شود و گازرسانی را برای مصارف مسکونی و صنعتی فراهم می کند.

لوله های گاز HDPE برای خطوط لوله گاز انواع فشار گاز طبیعی قابل استفاده هستند و عمر مفید آنها 50 سال می باشد.

هنگام استفاده از لوله های پلی اتیلن خط لوله گاز، از فناوری بدون ترانشه با استفاده از چندین روش نصب استفاده می شود: سوراخ کردن، سوراخ کردن یا حفاری جهت دار، لوله گذاری سنتی ترانشه و ترانشه باریک نیز امکان پذیر است.

اتصال لوله های پلی اتیلن گاز با جوش لب به لب با استفاده از دستگاه های جوش مخصوص لوله های پلی اتیلن و یا با استفاده از اتصالات اتصال HDPE انجام می شود.

لوله های پلی اتیلن برای تامین گاز باید با اطلاعات اجباری علامت گذاری شوند: نشان تجاری یا لوگوی سازنده، نماد لوله، نام تجاری پلی اتیلن (PE)، نسبت اندازه استاندارد (SDR)، قطر بیرونی و ضخامت دیوار، هدف لوله (گاز)، شماره (GOST) و طول لوله، گاهی اوقات تاریخ تولید.

شرکت Trubopolimer لوله های پلی اتیلن گاز را با قیمت پایین به فروش می رساند تمامی محصولات ما دارای گواهینامه انطباق و مجوزهای لازم می باشند.

در صورت تمایل به خرید لوله گاز پلی اتیلن، سفارش خود را در وب سایت ثبت کنید و یا با شماره 8 (495) 743-45-49 تماس بگیرید.

اتصالات لوله باید به صورت اتصالات یک تکه ارائه شود جداشدنی می تواند اتصالات لوله های فولادی با پلی اتیلن و در مکان هایی که دستگاه های فنی و تجهیزات گاز مصرفی نصب می شود باشد.

اتصالات جداشدنی لوله های پلی اتیلن با لوله های فولادی در زمین به شرط تعبیه کیس با لوله کنترل باید فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *