ارده اعلا موجب تقویت بینایی در کودکان می شود

ارده اعلا دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، پیشگیری کننده شیمیایی و ضد کبدی هستند این خواص به پیشگیری از سرطان کمک می کند.
علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که ارده های کنجد دارای خواص ضد سرطانی هستند که آن‌ها را در پیشگیری و درمان سرطان مفید می‌سازد.
ارده های کنجد شما را بسیار پرانرژی می کند ارده های کنجد علاوه بر ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوان، دارای محتوای چربی بالا، عمدتاً چربی‌های امگا 3 هستند که منابع خوبی برای انرژی هستند آنها همچنین حاوی مقادیر بالایی از فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم و فسفر هستند.
در نتیجه، انرژی مورد نیاز بدن را افزایش می دهند علاوه بر این، یک مطالعه کنجد را به عنوان یکی از حیاتی ترین غذاهای طبیعی توضیح می دهد که ارزش غذایی بالایی دارد ارده های کنجد درد و آلرژی را تسکین می دهدتیل سرشار از مواد معدنی ضروری است و دوز بسیار مورد نیاز مس، منیزیم و کلسیم را برای بدن شما فراهم می کند.
در حالی که مس برای افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید مناسب است، منیزیم برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند ایده آل است اکثر بیماران دچار تروما درجات مختلفی از درد را تجربه می کنند و برای مقابله با درد باید از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی استفاده کنند.
با این حال، این دارو گران است و گاهی اوقات می تواند عوارض جانبی ایجاد کند طبق یک مطالعه، استفاده موضعی از روغن کنجد می تواند شدت درد و استفاده از NSAID ها را کاهش دهد ارده دارای طعم بی نظیری می باشد و یک میان وعده عالی است.
بنابراین استفاده از این روغن به عنوان داروی مکمل برای تسکین درد مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *