ادویه کاری قوطی سبز و معجزه لاغری چاق ترین زن دنیا با آن

برای اینکه غذا را خوش طعم کنید، به یک ادویه کاری قوطی سبز در آشپزخانه خود نیاز دارید این شامل، البته، نمک و فلفل، و همچنین پاپریکا و پودر چیلی، کاری، جوز هندی، فلفل هندی و دارچین است اگر به آشپزی هندی علاقه دارید، زیره و گشنیز را نباید در کمدتان در کنار کاری گم کنید.

علاوه بر این، همیشه باید چند سبزی خشک مانند آویشن، رزماری، پونه کوهی، مرزنجوش، ترخون، علوفه، برگ بو و مرزه دم دست داشته باشید بعلاوه، وجود دانه های وانیل در قفسه ادویه برای دسرها ضرری ندارد.

پوست لیمو یا پرتقال رنده شده و همچنین زنجبیل، انیسون، میخک و هل برای شیرینی های کریسمس نیز به خوبی با شیرینی ها ست می شود.


یکی از مهمترین قوانین اساسی در چاشنی این است: گیاهان و ادویه جات باید زیر عطر ظروف باشد، اما آنها را سفید نکنند این به این معنی است که نه در مصرف ادویه ها زیاده روی کنید و نه ادویه های مختلف را با هم ترکیب کنید مطمئناً می توانید کاری ملایم یا پودر پاپریکا شیرین را با قاشق چایخوری به غذا اضافه کنید، اما باید مراقب ادویه های بسیار تند مانند فلفل قرمز، فلفل قرمز یا پودرهای بسیار معطر مانند زیره یا جوز هندی باشید.

بهتر است برای این منظور از نوک چاقو استفاده کنید یا اولین دوز را روی کف دست خود قرار دهید هنگامی که به این روش دوز می کنید، از مرطوب شدن بخار ادویه در قوطی و به هم چسبیدن آن توسط بخار قابلمه جلوگیری می کنید.
ادویه ها معمولاً به مدتی نیاز دارند تا عطر کامل خود را ایجاد کنند بنابراین، به طور کلی هنگام چاشنی، دنباله زیر توصیه می شود: کمی مزه دار کنید، هم بزنید، یک لحظه صبر کنید و در نهایت میل کنید.

ادویه‌ها را می‌توان انجام داد، در حالی که اگر مقدار آن خیلی زیاد باشد یا ادویه‌های مختلف زیادی وجود داشته باشد، می‌توان از غذا به میزان محدودی لذت برد اگر همچنان می‌خواهید غذای پر نمک را ذخیره کنید، اغلب باید تلاش زیادی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *