قابلمه سرامیکی ترکیه ای موجب آلودگی آب دریای خزر شد

قابلمه سرامیکی ترکیه ای برای علاقه مندان به آشپزی ضروری استبرای بسیاری از سرآشپزهای حرفه ای و سرگرم کننده، قابلمه ها و تابه ها فقط ابزار کاربردی نیستند، به خصوص با تابه های چدنی دست ساز Skeppshult یا تابه های آهنی Helmensdorfer، شور و اشتیاق زیادی وجود دارد که حاصل تجربیات مثبتی است که با این ظروف دارید.
مس فلزی است که هزاران سال است که مردم از آن استفاده می کنند حتی مصریان باستان از اشیاء مسی در زندگی روزمره خود استفاده می کردند.
کلمه مس از لاتین می آید، جایی که اصطلاح اصلی برای فلز نرم cuprum بود.
امروزه قابلمه های مسی هنوز هم در آشپزخانه بسیار محبوب هستند، زیرا قابلمه ها و تابه های ساخته شده از فلز مایل به قرمز دارای خواصی هستند که به ویژه در آشپزخانه مفید هستند.

قابلمه

از آنجایی که مس هم الکتریسیته و هم گرما را به خوبی هدایت می‌کند، ماده خوبی برای قابلمه‌ها و تابه‌های مسی است، زیرا غذا را می‌توان خیلی سریع با انرژی نسبتاً کمی گرم کرد علاوه بر این، مس دارای اثر ضد باکتریایی است.
غلظت های پایین در حال حاضر میکروارگانیسم های ناخواسته را از بین می برد فاکتور بهداشت با ظروف مسی را نباید نادیده گرفت.
آیا به لوازم آشپزخانه کم مصرف علاقه دارید؟ از فروشنده فعال آشپزخانه محلی خود برای مشاوره بخواهید.
قابلمه سوپ و سبزیجات آشپزی با مایع کم با قابلمه سوپ و سبزیجات موفق می شود! دیواره های بلند اجازه می دهد تا بخار آب متراکم شود و آب به جای اینکه فقط به هوا برود، برای پخت بیشتر به داخل قابلمه برگردد.
قابلمه بخار همه چیز خوب و آبدار را در قابلمه نگه می دارد. مرغ، ماهی، رولاد، کباب. هر چیزی که باید لطیف باشد در ظرف می رود. 
برشته کنبیضی یا مربع، سرخ کن همیشه نباید گرد باشد هر چیزی را که می خواهید سرخ کنید یا خورش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *