کفش اسکیت دخترانه ارزان که سبب درمان تاول پا می شود

کفش اسکیت دخترانه ارزان از نظر فنی یک کفش “سبک زندگی” است، زیرا بخشی از خط اسکیت بورد New Balance، NB Numeric نیست با این حال، متوجه شدیم که به عنوان یک کفش اسکیت معمولی کار می کند.

در حالی که کف پا کمی طول می‌کشید تا شکسته شود، تناسب باریک، پاهای ما را به خوبی در جای خود نگه داشت، بدون اینکه پاشنه پا لغزند رویه بیشتر از جیر در اطراف پنجه، پاشنه و پانل کناری برای دوام، با مش روی پنجه و نزدیک یقه برای تهویه است.

اگرچه کفی صاف است، اما کفی‌ها از قوس کافی پشتیبانی می‌کردند که چندین مدل دیگر فاقد آن بودند زیره میانی REVlite سبک وزن است و بالشتک خوبی را فراهم می کند و کفی آدامسی کشش مناسبی را ارائه می دهد.

علیرغم اینکه New Balance 574 به عنوان یک کفش اسکیت به بازار عرضه نمی شود، برای اسکیت برد بسیار خوب است و در کل یک کفش بسیار راحت است.

یکی از ایرادات اصلی اسکیت در All Coasts 574، کند بودن دوره شکست است زیره آن در ابتدا نسبتا سفت است و لاستیک آن سخت تر از لاستیک استفاده شده در کفش های دیگر به نظر می رسد که باعث می شود در دو جلسه اول کمی نرم شوند.

با وجود اینکه این جفت برای چند ماه اسکیت به خوبی دوام آورد، اما مقداری از بخیه ها از زبان خارج شد، که بیشتر یک مسئله طراحی بود تا به خاطر اسکیت این فوراً کار بزرگی نبود، اما از آنجایی که زبان قبلاً در اطراف لبه فوم قرار داشت، پارچه روی آن جدا شد و دوخت همچنان باز می‌شد و بدتر می‌شد.

ما تعجب کردیم که New Balance این درز آشکار را با دوخت مهر و موم نکرد و نقطه ضعف آشکاری در مورد طول عمر زبان باقی گذاشت جدای از آن، تنها چیزی که ممکن است برای برخی نگران کننده باشد تناسب است.

کفش‌های New Balance معمولاً کوچک هستند، بنابراین توصیه می‌شود که نیم‌سایز را بالا ببرید این امر به ویژه در مورد این کفش‌ها که کاملاً باریک هستند صادق است، بنابراین برای هر کسی که پاهای پهن‌تری دارد مناسب نمی‌شود.

با این حال، اگر یک کفش معمولی می‌خواهید که گاهی اوقات بتواند روی یک اسکیت بورد بپرد و عملکرد خوبی داشته باشد، New Balance All Coasts 574 گزینه خوبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *