زیباترین کیف چرم سفید که در کاخ سفید نگهداری می شود

کیف چگونه در کمد لباس شما جای می گیرد؟ این کافی نیست که یک کیف چرم سفید سایز کوچک مد روز و مانند آن باشد باید به طور هماهنگ در کمد لباس شما جا بیفتد و به بهترین شکل کار کند.

کیف باید تا حد امکان با لباس های بیشتری ترکیب شود و تقریباً گران ترین جزئیات در تصویر باشد انتخاب آن برای هر تصویر به هیچ وجه توصیه نمی شود.

بنابراین، قبل از خرید، باید کمد لباس خود را بررسی و ارزیابی کنید و بفهمید که اغلب چه چیزی می پوشید بیایید دریابیم که کدام کیف ها مناسب نیستند کمد لباس دخترانه قد بلند بستگی دارد.

یک رنگ را انتخاب کنید اغلب دختران کیف مشکی، بژ، قهوه ای یا آبی را انتخاب می کنند آیا این رویکرد موجه است؟ بیایید بفهمیم! اگر بیشتر تصاویر شما بر اساس ترکیبی از اکرومات ها (یعنی ترکیبی از سفید، سیاه و خاکستری) هستند، می توان کیف را رنگی (یعنی سیاه/سفید/خاکستری) انتخاب کرد.

کیف

اگر سیاه و سفید انجام می دهید فقط این را در نظر داشته باشید تصاویر خاکستری، مهم است که چیزها بسیار مرتبط یا ترکیبی از بافت های مختلف در تصویر باشند.

در غیر این صورت شانس زیادی وجود دارد که تصویر خسته کننده شود می توانید با کنتراست بازی کنید.

یک کیف با رنگ روشن انتخاب کنید و آن را برجسته کنید! یکی از ساده ترین راه ها برای رنگ دادن به کمد لباس شما در زیر در مورد رنگ هایی که در کیف ها مفیدتر به نظر می رسند صحبت خواهم کرد.

اگر کمد لباس شما از چیزهای رنگارنگ تشکیل شده است و به دنبال کیفی هستید که مناسب ترین چیزها باشد، هنگام انتخاب باید از قانون ترکیب رنگ ها شروع کنید.

همه رنگ ها در یک دمای یکسان با یکدیگر ترکیب می شوند تا هماهنگی ایجاد کنند.

تمام رنگ های اشباع یکسان با یکدیگر ترکیب می شوند تا هماهنگی ایجاد کنند به هر حال، به شما کمک می کند که اشتباه نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *