مردی بعد از استفاده از قوزبند طبی پاک سمن دیگر راه نرفت

اکثریت مردم جهان در زندگی خود کمردرد را تجربه خواهند کرد در حالی که بسیاری از علل کمردرد شامل آسیب‌دیدگی و اختلال می‌شود، تعداد تکان‌دهنده‌ای از موارد کمردرد از بلند کردن نامناسب و وضعیت بدنی بد متغیر است.

یک راه محبوب برای جلوگیری از کمردرد و بهبود وضعیت بدن، استفاده از قوزبند طبی پاک سمن است قوزبندهای طبی کمر شما را در بهترین حالت نگه می‌دارند و از فشار در هنگام نشستن و ایستادن جلوگیری می‌کنند بریس‌های پشتی برای پوشیدن در هنگام کار، ورزش و موقعیت‌های مختلف مناسب هستند.

آیا به پوشیدن کمربند فکر می کنید؟ در اینجا چند مزیت وجود دارد که تجربه خواهید کرد.

توجه به این نکته ضروری است که بریس های پشتی قرار نیست همیشه استفاده شوند در زیر برخی از فعالیت هایی که ممکن است برای پوشیدن بریس مناسب باشد، ذکر شده است، اما قرار نیست بیش از 2 ساعت در روز از آن استفاده شود استفاده بیش از حد از بریس پشت در واقع می تواند منجر به آتروفی عضلانی و ضعیف شدن هسته شما شود.

بی حرکتی

آیا می دانستید بی حرکتی برای کمر و ستون فقرات شما مفید است؟

حرکت غیر ضروری می تواند به جلوگیری از کمردرد کمک کند، به خصوص اگر در گذشته آسیب کمر یا جراحی ستون فقرات داشته اید در موقعیت‌های خاص، بی‌حرکتی برای بهبودی مناسب کمر شما ضروری است.

این همان جایی است که یک بریس پشت وارد می شود بریس از حرکات عمده در ناحیه پشت جلوگیری می کند این حرکات شامل خم شدن، اکستنشن و چرخش است.

این به جلوگیری از استفاده کامل از کمر، جلوگیری از کمردرد و آسیب های بیشتر کمک می کند.

اگر از قوزبند طبی برای جلوگیری از تحرک استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که نوع مناسب کمربند را خریداری کرده‌اید انواع مختلفی از بریس ها وجود دارند که محافظت بیشتری در برابر تحرک ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *