استفاده از فندق با پوست امروز برای درمان یبوست

خوردن فندق با پوست امروز بیشتر ممکن است به طرق مختلف سلامت فرد را بهبود بخشد همچنین فندق ممکن است از حرکات روده حمایت کنیدکاهش وزنمحافظت در برابر آسیب سلولیکاهش سطح کلسترول مضربهبود حساسیت به انسولینحمایت از سلامت قلبکاهش التهاببهبود تعداد اسپرممگر اینکه فردی آلرژی داشته باشد، افزودن فندق به رژیم غذایی خطرات کمی دارد.

آنها همه کاره هستند و یک میان وعده آسان درست می کنند فندق که به عنوان فیبرت نیز شناخته می شود، نوعی آجیل است که از درخت کوریلوس به دست می آید بیشتر در ترکیه، ایتالیا، اسپانیا و آمریکا کشت می شود.
فندق طعم شیرینی دارد و می توان آن را به صورت خام، بو داده یا آسیاب شده به شکل خمیر مصرف کرد.
مانند سایر آجیل ها، فندق نیز سرشار از مواد مغذی است و دارای محتوای بالایی از پروتئین، چربی، ویتامین ها و مواد معدنی است. در اینجا هفت مزیت سلامتی مبتنی بر شواهد فندق آورده شده است.

فندق دارای خواص مغذی بسیار خوبی است اگرچه آنها کالری بالایی دارند، اما سرشار از مواد مغذی و چربی های سالم هستند.

فندق
کالری: 176چربی کل: 17 گرمپروتئین: 4.2 گرمکربوهیدرات: 4.7 گرمفیبر: 2.7 گرمویتامین E: 21 درصد از RDIتیامین: 12 درصد از RDIمنیزیم: 12 درصد از RDIمس: 24 درصد از RDIمنگنز: 87 درصد از RDIفندق همچنین حاوی مقادیر مناسبی از ویتامین B6، فولات، فسفر، پتاسیم و روی است.
علاوه بر این، آنها منبعی غنی از چربی های تک و چند غیراشباع هستند و حاوی مقدار خوبی از اسیدهای چرب امگا-6 و امگا-9 مانند اسید اولئیک هستند.
علاوه بر این، یک وعده یک اونس 2.7 گرم فیبر غذایی را فراهم می کند که حدود 11 درصد از DV را تشکیل می دهد با این حال، فندق حاوی اسید فیتیک است که نشان داده شده است که جذب برخی از مواد معدنی مانند آهن و روی از آجیل را مختل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *